«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жазғы лагерь жұмысы туралы есептер.

Есеп
"Солнышко" мектеп жанындағы қашықтықтан»
"Ақмола облысы Есіл ауданының дене шынықтыру және спорт бөлімінің Есіл қ. № 2 орта мектебі" КММ.
3 маусым (22.06.2020-30.06 аралығында). 2020)
"Солнышко" мектеп жанындағы қашықтық жазғы алаңы
"Ақмола облысы Есіл ауданының дене шынықтыру және спорт бөлімінің Есіл қ. № 2 орта мектебі" КММ. Алаңда 3 маусымда 10 бала демалды.
Мақсаты:
Жазғы демалыс кезінде білім алушылардың денсаулығын нығайту және бос уақытын ұйымдастыру, жеке тұлғаның шығармашылық және зияткерлік әлеуетін, оның жеке қабілеттерін, шығармашылық белсенділігін, жеке қызығушылықтарын, бейімділігі мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау.
Міндеттері:
1. Балалардың ұйымдастырылған демалысы үшін жағдай жасау.
2. Балаларды шығармашылық қызмет түрлеріне баулу, шығармашылық ойлауды дамыту.
3. Мәдени мінез-құлықты, санитарлық-гигиеналық мәдениетті қалыптастыру.
4. Балалардың денсаулығын нығайту үшін қолайлы жағдайлар жасау, қоршаған табиғатты баланы сауықтыру көзі ретінде пайдалану.
5. Балаға жеке тұлғалық потенциалда өзін-өзі жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ортаны ұйымдастыру.
6. Балалардың қарым-қатынас және төзімділік дағдыларын қалыптастыру.
Жел мен күн, жасыл және су балаларға ерекше қуаныш сыйлайды. Бұл көздер оларға келесі жыл бойы сергектік пен жақсы көңіл-күй зарядын алуға көмектеседі.
Жаз-шын мәнінде алтын уақыт. Өйткені, адам осы кезеңде табиғаттың өзінің тірі күшімен жанданып, қандай психологиялық жүктеме алады, қандай жағымды эмоциялар алады, немен байытылады, алдағы жылға қандай көңіл-күй алады, оның одан әрі табыстылығы, жаңа жоспарлар мен ойлардың пайда болуы және іске асырылуы байланысты.
Жыл сайын біздің мектепте оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру бойынша жұмыстар жүргізіледі.
Біздің лагерьде өмір сүрудің тән ерекшелігі әр балаға жеке көзқарас, мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескере отырып, оның қызметін ұйымдастыру, табыс жағдайы болып табылады. Балаларға олардың таланттарын, дарындарын, қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасай отырып, олардың әрқайсысының шығармашылық өсу перспективасын анықтауға, өзін-өзі дамыту бағдарламасын әзірлеуге көмектесуге болады.
"Солнышко" жазғы мектеп жанындағы алаңдағы өмір толы, оқиғалар мен кездесулерге толы. Біз балалардың құрдастарымен және ересектермен қызықты және пайдалы қарым-қатынас жасау үшін барлық мүмкіндіктерді пайдаланамыз. Бала-мектеп жанындағы алаңдағы басты тұлға, ол өзін шын мәнінде жайлы сезінуі өте маңызды, ал бұл бірінші кезекте мұғалімдердің топта микроклимат құру қабілетіне байланысты. Балалар демалады, күш жинайды, өз білімдерін толықтырады, жаңа нәрселерді үйренеді, жаңа достар алады.
Балалардың жарқын және әр түрлі өмірін ұйымдастыруға бізге жауапты, шығармашылық қарым-қатынас көмектесті. Балалардың бос уақытын қызықты ұйымдастырғаны үшін ата-аналардан көптеген алғыс сөздер естідік.
Балалардың демалысын жасау мектеп жанындағы алаңда дәстүрге айналған саяхат – ойындарды, Денсаулық күндерін жасауға көмектеседі. Ауысымның ашылу және жабылу мерекесі. Ән және би мерекесі, спорттық жарыстар, викториналар,

 


БАЛАЛЫҚ ШАҚ-БАҚЫТТЫ ШАҚ!

Қашықтықтан мектеп жанындағы алаңдағы қызметтің маңызды бағыттарының бірі Туған өлкені, оның тарихы мен қазіргі заманын зерделеуге және салауатты өмір салтын қалыптастыруға байланысты топтағы балалардың ақпараттандырылуына жауап беретін бағыт болып табылады. Бұл бағыттағы мақсаттарды жүзеге асыруда әдістемелік дұрыс ұйымдастырылған қашықтық экскурсиялар, саяхат, бейне тексеру көмектеседі.

 

 

 

"Солнышко" мектеп жанындағы қашықтық алаңның 3 маусымының ашылуы алдында педагогтар іс-шаралар жоспарын жасады. Барлық белгіленген жұмыстар мектеп әкімшілігімен келісілді. Алаң жұмысы іс-шаралар жоспарына сәйкес сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін жасалған күн тәртібі бойынша жүргізілді.
"Солнышко" мектеп жанындағы қашықтық алаңының жұмысы барысында оқушылардың денсаулығын нығайтуға көп көңіл бөлінді. Таңғы жаттығу күн сайын өткізілді. Жаттығу күн тақырыбын ескере отырып өткізілді.
22.06.2020 – әке-шешелерге арналды. "Әке мерекесі".
Бұл күні жаттығудан кейін балалар "әкені іздейді бақашық"мультфильмін көрді. Оны көргеннен кейін "әкем менің өмірімде" атты әңгіме ұйымдастырылды. Балалар бұл сұхбатқа белсенді қатысты, әрқайсысы әкеміз туралы көбірек айтуға тырысты.

 

 

 

Одан әрі "менің әкем"атты суреттер көрмесі өткізілді.

Содан кейін біз балалармен караоке сайысын өткіздік және сүйікті әкелер туралы әндер шырқадық. Біздің күніміз "сүйікті әкемге хат" атты әдеби сағатымен аяқталды.
Балаларға папаларға хат жазу ұсынылды.

Әкем, менің сөзім жоқ, сен мен үшін қаншалықты құнды екенін және сен менің өмірімде бар екеніңді саған ризамын. Сенің және сенің еңбектеріңнің арқасында біздің отбасымыздың өмірі тұрақты, тегіс, тегіс және қолайлы болды. Біз анаммен бірге сені жақсы көреміз, бағалаймыз, әрқашан сіз туралы есте сақтаймыз және үнемі сенің әлемді қалай безендіруге болады деп ойлаймыз. Біз кем дегенде кейде бұл мүмкін болады деп үміттенемін. Және де сен бізбен әрдайым бақытты боласың деп үміттенемін. Мейірімді бол-ұзақ өмір.
* **
Әкем мен сені өте жақсы көремін! Сен өте жақсы адамсың. Ол әрқашан көмектеседі. Сіз көп нәрсені үйренесіз. Мен осындай әкем бар екеніне өте қуаныштымын. Әдемі, ақылды, мақсатты.
Мен әрқашан саған теңесемін.
Күн рефлексиясы смайлик көмегімен өткізілді.


23.06.2020 – "табиғатта қонақта".

Біздің күн жаттығудан басталды. Жаттығудан кейін балалар "табиғатта қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері" атты бейнеролик көрді.


Көргеннен кейін "Вокруг света" викторинасы өткізілді. Балалар викторинаға белсене қатысып, сұрақтарға жауап берді. Кейбір балалар табиғат туралы сұрақтар мен жұмбақтар қойды.
Одан әрі балалардың назарына "Орман саяхатшылары"мультфильмі ұсынылды.
Табиғат туралы балалар суреттерінің көрмесі ұйымдастырылды.
Балалардың суреттері.

 

 

 

Күн "Қызыл кітап беттерінен" бейнероликті көрумен аяқталды.
Күн рефлексиясы смайлик көмегімен өткізілді.


24.06.2020- "ертегілер беттеріне саяхат".
Күн көңілді "күн сәулесі"жаттығумен басталды.
Одан әрі "Ертегіде қонақта"видеовикторина өткізілді. Викторинадан кейін балалар "Царевна – лягушка"ертегісін көрді. Қойылымнан кейін ертегі бойынша әңгіме ұйымдастырылды. Балалар ертегіні ұнататын үзінділер және олардың есінде не екенін айтып берді.
Суреттер көрмесі.
Балалардың суреттері.

 

 

Күн рефлексиясы смайлик көмегімен өткізілді.

 

 

 


25.06.2020 - "менің Отаным – Қазақстан".
Таңертеңгілік жаттығудан кейін балалар "Менің таңғажайып Қазақстаным" атты видеоролик көрді. Балаларға бұл фильм өте ұнады. Олар Қазақстанның және біздің тарихымыздың таңғажайып жерлері, Ұлы Жібек жолы туралы білді.
Одан әрі "Горжусь тобой, мой Казахстан"видеовикторинасы өткізілді.
Викторина барысында балалар өз Республикасы және оның тарихы туралы жақсы білімдерін көрсетті.
"Гүлдене бер, менің Қазақстаным" атты суреттер көрмесі.
Балалардың суреттері.


Күн рефлексиясы смайлик көмегімен өткізілді.


26.06.2020"Денсаулық еліне жол".
Көңілді жігерлі музыкаға бейне сүйемелдеумен "сау" жаттығу.
Одан кейін балалар денсаулық туралы мультфильмдер жинағын көрді. Мультфильмдерді көргеннен кейін әңгіме ұйымдастырылып, балалар жеке гигиена, оның адам өміріндегі маңызы туралы айтты. Содан кейін Біз СӨС ережелерін бірге жасадық
"Дені сау болу оңай емес" және "Денсаулық әліппесі" викторинасын (СӨС туралы жұмбақтар, ребустар, суреттер) өткізді. Викторинаны өткізу кезінде барлығы белсенді қатысты. Өте қызықты және көңілді болды.
"Біз – салауатты өмір салты үшін" атты суреттер көрмесі.
Балалардың суреттері.
Күн рефлексиясы смайлик көмегімен өткізілді.

29.06.2020 - " Абай Құнанбаев -175»
Біздің дәстүрлі жаттығуларымызды өткізгеннен кейін, біз балалармен бірге тарихи мұражайға онлайн экскурсияға бардық.
Экскурсиядан кейін балалар "Абайдың балалық шағы"бейнефильмін көрді.
Фильмді көру бойынша ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы әңгіме ұйымдастырылды.
Ибрагим 1845 жылы 29 шілдеде Қазақстанда феодалдың ақсүйек отбасында дүниеге келген. Абай Құнанбаевтың өмірбаянындағы лақап аты бала кезінен анасынан алынған.
Жақсы білім алды-Семей медресесінде, сондай-ақ орыс мектебінде оқыды. Құнанбаев жас кезінен бастап әдебиетпен (орыс, еуропалық), сондай-ақ Шығыс ғалымдарының жұмыстарымен айналысқан. Абай Құнанбаев өз өмірбаянында орыс және қазақ мәдениеттерін жақындастыру үшін көп күш жұмсады. Ол өз халқын орыс тілін үйренуге алды.
Құнанбаевтың өлеңдері арасында әлеуметтік әділетсіздікпен күрес маңызды орын алады. Сондай-ақ, Абай Құнанбаевтың өмірбаяны поэзиядағы жаңашыл ретінде белгілі. Дәл осы Құнанбаев алты жүзді және сегіз жүзді пайдаланған қазақтар арасында алғашқы ақын болды. Абай бірнеше поэма жазды, жүзден астам өлең жазды, 50-ден астам аударманы орындады. Жазушының ең танымал шығармаларының бірі – "қара сөз"поэмасы. Сондай – ақ, Құнанбаевтың өмірінде ерекше музыкалық талант болды-ол бірнеше танымал әуендердің авторы болды. Ұлы жазушы және қайраткер 1904 жылы 23 маусымда қайтыс болды.
Оқушылар белсенді қатысқан мәнерлеп оқу сайысы өткізілді. (проза, өлеңдер оқыды).

30.06.2020- "гүлдер мерекесі".
Күн көңілді жігерлі әнмен "біз гүлшоқтар" жаттығуымен басталды.
Көңілді жаттығудан кейін балалар "гүлдер қалай пайда болады"атты видеоролик көрді.
Балалар гүлдер туралы қызықты, танымдық ақпарат алды.
Одан әрі "гүлді переполох"викторинасы өткізілді. Барлығы белсенді қатысты, тіпті өздері де өз тапсырмалары мен жұмбақтарын жасады.
Кейін жемісті жұмыс балаларымыз мультфильмін Ми-ми - мишки "Цветочки".

Жаңартылған күні: 16.06.2020 18:19
Құрылған күні: 04.08.2020 13:37

Текст