«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

5 сыныпты бейімдеу бойынша сынып жетекшілері мен мұғалімдеріне ұсыныстар

28.06.2023

5 сыныпты бейімдеу бойынша сынып жетекшілері мен мұғалімдеріне ұсыныстар

          5-сыныпқа көшу - балалар өміріндегі маңызды және қиын кезең. Қиындық мынада: балалардың бір мұғалімнен көпке ауысуы, жаңа пәндердің пайда болуы, мектеп бағдарламасының күрделенуі, кабинеттік жүйе пайда болуы, балалардың мектеп мәртебесінің өзгеруі – бастауыш сыныптағы ең үлкен мұғалімнен бастап, ең жас мұғалімге айналуында. орта мектеп, сонымен қатар, балалар жасөспірімдік шақ табалдырығында тұр, тұлғааралық қарым-қатынас жетекші іс-әрекетке айналады, бірақ сонымен бірге оқу негізгі кәсіп болып қала береді.

Кіші жасөспірімнің жас ерекшеліктері:

  • құрдастар тобында, отбасында лайықты орынның қажеттілігі;
  • шаршаудың жоғарылауы;
  • шынайы дос табу ниеті;
  • сыныпта да, шағын ұжымда да оқшаулануды болдырмауға ұмтылу;
  • сыныптағы «күш тепе-теңдігі» мәселесіне қызығушылықтың артуы;
  • балаға тән барлық нәрседен өзін ажыратуға ұмтылу;
  • негізсіз тыйымдардан бас тарту;
  • мұғалімдердің қателеріне бейімділік;
  • іске асыру алыс болашақта күтілетін олардың мүмкіндіктерін қайта бағалау;
  • айқын эмоционалдылық;
  • сөздің іске сәйкестігіне талап қою;
  • спортқа деген қызығушылықтарын арттыру.

Сынып жетекшілері мен мұғалімдері бесінші сынып оқушыларын орта буынға көшу кезінде бейімдеу барысында нені ескеруі керек?

  • Оқушының оқудағы жетістіктерін ғана емес, оның денсаулығын, отбасылық қиындықтарын, өмір сүру жағдайларын және баланың жеке басының қалыптасуына әсер ететін басқа да объективті факторларды ескеру.
  • Өтпелі кезеңдегі студенттің бейімделу қиындықтарын ескеру.
  • Оқушының жеке тұлғалық ерекшеліктерін ескеру.

Нені дұрыс жасау керек?

  • Білім беру мен тәрбиелеу үдерістерінің дамуын қадағалау.
  • Ұжымдағы баланың әлеуметтену процесі.

Балаңызға жақсырақ үйренуге не көмектеседі?

  • Әр балаға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.
  • Бейімделу кезеңінің қиындықтарын, материалды беру әдістемесін, терминологияны таңдауда бесінші сынып оқушысының жас ерекшеліктерін ескеру.
  • Интеллектінің, шығармашылық қабілеттерінің даму динамикасын бақылау, бағыттау, түзету.
  • Студенттердің жаңа жағдайларда пайдалану мүмкіндігімен берік білім алуы.
  • Жалпы білім беру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
  • Мектеп оқушыларының орта білім алу процесінде бар денсаулық қорын сақтау

5-сыныптың сынып жетекшілеріне арналған ұсыныстар

       Сынып жетекшісі – оқу-тәрбие үрдісіндегі өте маңызды тұлға. Сынып ұжымындағы микроклимат толығымен сынып жетекшісіне, ал көп жағдайда – оқу іс-әрекетінің нәтижесіне байланысты.

1. Бірінші ата-аналар жиналысында жаңа мұғалімдерді таныстыру, ата-аналармен олардың байланысын орнатуға жағдай жасау керек.

2. Оқушылардың ата-аналарымен байланыста болу (жиналыс, хаттар, телефон қоңыраулары және т.б.).

3. Психологпен және әлеуметтік педагогпен үнемі байланыста болу.

4. Жаңа студенттерге сыныптастарының аты-жөнін және пән мұғалімдерінің толық аты-жөнін есте сақтауға көмектесіңіз (әр сабақта партада ілінетін визиткаларды, тақтайшаларды пайдалануға болады).

6. Баланың тұрмыс жағдайымен, отбасылық қарым-қатынасымен, баланың денсаулығымен (баланың медициналық картасы бойынша) танысыңыз.

7. Балалардың жеке ерекшеліктерін, психологиялық үйлесімділігін, денсаулығын, ата-аналарының тілектерін ескере отырып, сыныпта сауатты отыруды жүзеге асыруда.

Просмотров: 901


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст