«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ҰБТ-ға дайындалудың тиімді әдістері туралы ұсыныстар

Психологиялық тұрғыдан қалай дайындалу керек

             Дағдарыс жағдайында басыңызды жоғалтпау үшін, артық мақсатқа жету үшін өзіңізге артық міндеттер қоймауыңыз керек. Жағдай Апатты болғанша күтпеңіз. Сабыр сақтай отырып, емтихандарға алдын-ала, бірте-бірте, бірте-бірте дайындала бастаңыз. Егер күш пен ойды жинау өте қиын болса, алдымен ең оңай нәрсені есте сақтауға тырысыңыз, Содан кейін қиын материалды зерттеуге көшіңіз. Күнделікті ішкі шиеленісті, шаршауды жеңілдетуге, релаксацияға қол жеткізуге көмектесетін жаттығулар жасаңыз.
 

                                   Егер көз шаршаса ше?
             Емтиханға дайындық кезінде көзге жүктеме артады. Егер көз шаршаса, онда дене де шаршайды: емтихан тапсырмасын орындауға күші жетпеуі мүмкін. Көзді демалу керек. Кез келген екі жаттығуды орындаңыз:

кезекпен жоғары-төмен (25 секунд), солға-оңға (15 секунд)қараңыз;
өз атыңызды, әкесінің атын, фамилияңызды жазыңыз;
кезек-кезек көріністі қашықтағы затқа бекітіңіз (20 секунд), содан кейін алдыңыздағы қағазға (10 секунд), алдымен сағат тілімен, содан кейін қарама-қарсы бағытта төртбұрыш, үшбұрыш салыңыз.
 

                                                         Күн режимі

Күнді үш бөлікке бөліңіз:

күніне 8 сағат емтиханға дайындалыңыз;
спортпен шұғылданыңыз, ашық ауада жүріңіз, 8 сағат;
кем дегенде 8 сағат ұйықтаңыз; егер тілек пен қажеттілік болса, өзіңіз жасаңыз
түстен кейінгі тыныш сағат.
 
                                                        Тамақтану

Тамақтану 3-4 реттік, калориялы және дәрумендерге бай болуы керек. Жаңғақ, сүт өнімдері, балық, ет, көкөністер, жемістер, шоколадты жеп қойыңыз. Тағы бір кеңес: Емтихан алдында сіз тоймауыңыз керек.
 

 

                                                Сабаққа арналған орын

Жұмыс кеңістігін дұрыс ұйымдастырыңыз. Үстелге заттарды немесе суретті сары немесе күлгін түсті етіп қойыңыз, өйткені бұл түстер интеллектуалды белсенділікті арттырады.

                 Материалдың көп мөлшерін қалай есте сақтауға болады
           Сұрақтар бойынша материалды қайталаңыз. Алдымен білгеніңіздің бәрін есте сақтаңыз және қысқаша жазыңыз, содан кейін ғана күндердің, негізгі фактілердің дұрыстығын тексеріңіз. Оқулықты оқи отырып, негізгі ойларды бөліп көрсетіңіз - бұл жауаптың негізгі нүктелері. Кішкентай жапырақтарда әр сұраққа жеке-жеке қысқаша жауап жоспарын құруды үйреніңіз. Емтихан алдындағы соңғы күні қысқаша жауап жоспары бар парақшаларды қараңыз.

Ойлауды қалай дамытуға болады

            1. Сіз ақылды болғыңыз келеді-ақылмен сұрауды, мұқият тыңдауды, тыныш жауап беруді және басқа ештеңе болмаған кезде үндемеуді үйреніңіз.

            2. Ойлауды дамыту-бұл сіздің ойыңызды біліммен қанықтыру.
Білім көздері әр түрлі болуы мүмкін: мектеп, кітаптар, теледидар, адамдар. Олар заттар мен құбылыстар, адам туралы ақпарат береді.
            3. Ойлау сұрақтардан басталады. Барлық ашылулар "неге?"және" қалай?». Сұрақтар қоюды және оларға жауап іздеуді үйреніңіз.

            4. Стандартты шешімдер дайын болған кезде ойлау белсендіріледі, бұл қажетті нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік бермейді.
Сондықтан ойлауды дамыту үшін объектіні немесе құбылысты әр түрлі жағынан көру, үйреншікті жаңа нәрселерді байқау қабілетін қалыптастыру маңызды.
            5. Тақырыпта немесе құбылыста әртүрлі белгілерді байқау, бір - бірімен немесе құбылыстармен салыстыру қабілеті-ойлаудың қажетті қасиеті.

            6. Адам объектінің белгілері, жақтары Неғұрлым көп болса, соғұрлым оның ойлауы икемді және толық болады. Бұл шеберлікті ақылдылық ойындарында, логикалық есептер мен басқатырғыштарды шешуде үйретуге болады.

            7. Ойлау мен сөйлеу ажырамас. Ойлауды дамытудың таптырмас шарты-оқығаныңызды еркін жеткізу, пікірталастарға қатысу, жазбаша сөйлеуді белсенді қолдану, өзіңіз толық түсінбейтін нәрсені басқасына қайталау.

Есте сақтаудың кейбір үлгілері


1. Есте сақтау қиындықтары көлемге пропорционалды емес өсуде. Қысқа сөзден гөрі үлкен үзінді үйрету пайдалы.

2. Бірдей жұмыс кезінде есте қалатын мөлшер неғұрлым көп болса, түсіну дәрежесі соғұрлым жоғары болады.

3. Үлестірілген жаттау шоғырланғаннан гөрі жақсы. Бір уақытта емес, бірте-бірте жақсы үзіліспен оқыған жақсы.

4. Бірнеше рет оқудан гөрі жадты қайталауға көп уақыт жұмсау тиімдірек.

5. Егер сіз екі материалмен жұмыс жасасаңыз - үлкенірек және кішірек, одан бастаған жөн.

6. Түсінде адам есінде жоқ, бірақ ол да ұмытпайды.


Өнімділікті қолдау шарттары.


1. Психикалық және физикалық еңбекті ауыстырыңыз.

2. Гимнастикалық жаттығуларда құлауға, шамға, бас тірегіне артықшылық беру керек, өйткені ми жасушаларына қан ағымы күшейеді.

3. Көзіңізді қорғаңыз, әр 20-30 минут сайын үзіліс жасаңыз, (көзіңізді кітаптан алыңыз, алысқа қараңыз).

4. Минималды теледидар!


Кинезиологиялық жаттығулар

Бір қолдың бас бармағымен және сұқ саусағымен екінші қолдың әр саусағының фалангасын күшпен қысыңыз, тырнақ фалангасынан бастап, алдымен артқы алақанда, содан кейін саусақ аралық жазықтықта. Содан кейін біз қолымызды ауыстырамыз. Оң қолдың бас бармағымен сол алақанның ортасын басыңыз. Сезілетін қысыммен алақанның ортасынан периферияға, бас бармаққа шығатын спираль бойынша айналмалы қозғалыстар жасаңыз. Содан кейін екінші қолмен бірдей.

ҰБТ-ға сәттілік

Жаңартылған күні: 05.06.2023 23:09
Құрылған күні: 05.06.2023 23:09

Текст